4 клас

Англійська мова


Тема: Помешкання
Проглянути

Ступені порівняння прикметників
Лексичні одиниці з теми «Помешкання» 

Виконати

1) С.123, впр.1(назвати малюнки і сказати, де вони розташовані у вашому приміщенні)
2) С.118, впр.3(письмово заповнити пропуски у реченнях)


Тема: Пошуки скарбів

Проглянути

Минулий неозначений час. Питальна та заперечна форма. Повторення

Виконати

1) Прочитати і перекласти впр.5,с.124
2) с.125, впр.8(написати 6 речень про скарби)
3) с.125, впр.9(знайти і виписати 9 слів з теми)


Тема: Знайдений скарб


1) З’єднати речення з малюнками за впр.2,с.126
2) Прочитати текст і сказати, де був скарб за впр.3,с.127

Проглянути

Теперішній доконаний час 
Теперішній тривалий час 

Виконати

1) с.128, впр.5(з’єднати речення з малюнками).
2) с.128, впр.8(написати 7 речень про Джорджа і Фреда, використати слова з вправи).
3) перекреслити табличку на с.127 у словник.


Тема: Помешкання. Контрольна робота з письма

Виконати:

1)с.129, впр.2(утворити слова з поданих літер).
2)с.130,впр.4(поставити слова у правильній послідовності та дати відповіді на запитання).
3)с.130, впр7(порівняти свій будинок/квартиру з будинком Фреда).


Тема: Помешкання. Природа. Miss Mouse’s Garden


Підтема: Гарна ідея
Проглянути:
Овочі та фрукти 

Опрацювати :

1) с.131, впр1(сказати, що ти бачиш на малюнках за зразком)
2) с. 132,впр.2 (знайти слова на малюнках впр.1,с.131)

Виконати:

1) с.132, впр.2(виписати в словник невідомі слова).
2) Виписати нові назви овочів та фруктів у словник з відео (див. вище)
3) с. 132, впр.4(подивитись на малюнки впр.1,с.131 та дати відповіді на запитання письмово).


Тема: Ідея справді гарна?

Опрацювати:

1)с.134, впр.1(сказати, що більше, менше, смачніше?)
2) с.4, впр.4(з’єднати слова з поясненнями)

Проглянути:

Теперішній неозначений(простий) час (повторення)


Виконати:

1) Дописати дієслова в табличку неправильних дієслів:
to grow-grew-grown (рости)
to wake-woke-woken(прокидатися)
to find-found-found(знаходити)

2) с.134, впр.3(виправити 5 помилок письмово)


Тема: В саду Міс Мишки

Опрацювати:

1) с.135, впр.5(поставити частини в правильній послідовності).
2) с.137, впр.4(прочитати і перекласти).

Виконати:

1) с.137, впр.5(написати, які речення правдиві (True) або неправдиві (False)).
2) Виконати тест «Miss Mouse. Past Simple»(Платформа «На Урок»).


Тема: Збираємо урожай

Опрацювати:

1) с.136, впр.1(з’єднати слова з малюнками усно).
2) с.136, впр.3(назвати овочі та фрукти по їх опису).

Виконати:

1) Продовжити ряд письмово(по 5 слів).
Fruit: an apple, …
Vegetables: a tomato, …
2) Написати, які овочі та фрукти подобаються/ не подобаються і чому. За зразок взяти впр.6,с.137(2 овоча і 2 фрукта).


Тема: Свято урожаю

Опрацювати:

1) Прочитати і перекласти текст.
When they found Miss Mouse, she cried, “I didn’t know that THIS would happen when things started to grow!”
“Don’t worry,” Field Mouse told her. “It isn’t that bad. We’ll make the biggest salad that we have ever had!”
All day they were making that salad. Then they had a salad party on Mouseville’s football field.
“Goodbye and thank you,” said Miss Mouse when all her friends were going home. “Next year I’ll keep my garden small!”

Виконати:

1) Відмітити олівцем слово знати( to know-knew-known) на с.174 і вивчити(перша буква k не читається).
2) Указати, хто сказав ці фрази і поставити їх в правильній послідовностіписьмово за впр.6,с.140(див. текст вище).

Тема: Природа. Контрольна робота з письма

Виконати:

1) с.141, впр4 (заповнити текст пропущеними словами; вжити правильну форму слів).
2) с.142, впр.5(поставити слова в правильній послідовності і утворити речення).


Тема: Відпочинок. Дозвілля. Подорож
Підтема: Безпечне плавання

1) Виписати слова в словник за схемою: слово-транскрипція - переклад (с.144,впр.1)
2) Прочитати і перекласти текст.
A family of bears went to the seaside for a holiday. Mama Bear packed the things. Papa Bear was driving the car, Mama Bear was keeping everything in order, and Baby Bear was looking around and was very happy.
When they came to the beach house, Mama Bear went to unpack the suitcases, and Baby wanted to swim in the sea.
“Baby Bear, don’t swim alone! Wait for us!” Mama Bear said.
“Oh, I will go with him and teach him how to stay safe,” Papa Bear said.
Papa Bear went swimming and didn’t teach see the sign about a strong undertow. Baby Bear read it for Papa and helped him to get out of the water.
“You see, you must read the signs before going to swim!” said Papa Bear.
3) Виправити 6 помилок за зразком впр.3, с.145( письмово).


Тема: Безпечне пірнання

1) Виписати невідомі слова в словник(с.147, впр1; слово to hit-hit-hit відмітити на с.174 та вивчити ).
2) Прочитати і перекласти впр.4,с.148.

3) Заповнити пропуски в реченнях словами письмово (с.148, впр.3).


Тема: Збираємо мушлі

1) Виписати слова в словник за схемою: слово-транскрипція - переклад
(с.151,впр.5)
2) Прочитати і перекласти текст.
“Papa, look! Such beautiful shells! Can we collect many shells?”
“Yes, let’s do it!” Papa Bear said. They went along the shore and found a big place with lots of colourful but sharp shells. Papa Bear picked up every shell that was beautiful. Baby Bear saw that there was a big crab in front of Papa. But Papa Bear thought it was a shell and started to pick it up. The crab got angry and wanted to pinch Papa. Baby helped Papa to drop the crab.
“You see, you must check what you pick up. If it is alive, you mustn’t take it,” Papa Bear said.


Тема: На вітрилах

1) Виписати слова в словник за схемою: слово-транскрипція - переклад (с.153,впр.4)
2) Прочитати і вибрати письмово правильне слово за впр.5,с.153. (Текст переписувати не потрібно, виписуємо лише обрані слова).


Тема: Повторення граматики. Ступені порівняння прикметників
1) Переглянути відео для повторення 
2) Виконати тест «На Урок».


Тема: Повторення. Відпочинок. Подорож. Минулий неозначений час
1) Переглянути відео для повторення 
2) Виконати тест «На Урок»

Тема: Контроль письма. Виконати  до 19.05

Тема: Контроль читання. Виконати до 22.05

Немає коментарів:

Дописати коментар